Programmatic
— Nasz ekosystem programmatic
SPRAWIAMY Że Reklama display jest ZNOWU EFEKTYWNA
Dziś zakup kampanii reklamowych typu display obarczony jest ogromnym ryzykiem tzw. ‘przepalenia budżetów’. Oferta rynkowa, często bardzo droga, nie generuje zadowalających wyników dla większości brandów. Problemem jest emisja reklam tylko w oparciu o treści strony docelowej (reklamy aut są emitowane na stronach o tematyce motoryzacyjnej).
Nowocześnie realizowane kampanie typu display powinny opierać się tylko i wyłącznie na danych i uczeniu maszynowym. Dane mogą być pozyskiwane ze strony klienta. Na tej podstawie powinny być tworzone dynamiczne segmenty użytkowników zainteresowanych ofertą, którym z odpowiednią częstotliwością emituje się dopasowaną reklamę do jego aktualnych potrzeb.
Nasz ekosystem programmatic oparty o DMP (Data Management Platform) – unikalną technologię do zbierania, optymalizacji i modelowania danych, oraz DSP (Demand Side Platform) – technologię do emisji kampanii display i native, w oparciu o tak zebrane dane, pozwala na uzyskanie ponadprzeciętnej efektywności.
Zapraszamy do testowania naszych rozwiązań, dzięki którym reklama typu display znowu będzie efektywna.
Bidlab Sp. z o.o. – Performance Marketing Boutique
ul. Cicha 3
61-710 Poznań
office@bidlab.pl
KRS: 0000497314
NIP: 7831708024
REGON: 302607352
Kapitał zakładowy: 570.300 zł. Opłacony w całości.